Translate

vrijdag 23 mei 2014

Als je website niet (meer) functioneert... kriebels

Ken je dat, de kriebel die je langzaam voelt opkomen in je lijf omdat iets wat je al heel lang wilt, maar niet wil 'lukken'?
Kriebel die vanuit je voeten omhoog kruipt en wanneer die kriebel in je buik blijft hangen, weet je het GRRRR, je irritatielevel staat op high.

Al maanden kruipt mijn level langzaam van low naar high en vanmorgen stond hij dus tops.
Wat is de aanleiding, de reden?, hoor ik je vragen.
Nou, mijn website functioneert niet (meer)! Door omstandigheden moest mijn site uit de lucht, zou worden overgezet en nieuw worden opgestart, zodat ik zelf de touwtjes weer in handen zou hebben en ik mijn site kan restylen naar mijn idee en doel.
Klinkt simpel, zou je zeggen. In principe is dat ook zo, zij het dat de 'externe factoren' niet zo lekker meelopen. Met het bekende gevolg; geen site, niet kunnen aanpassen en dus ook niet volwaardig kunnen communiceren met mijn volgers.

Afgelopen tijd speelde de gedachte van het opzetten van een blogsite al door mijn hoofd. Vandaag heb ik de daad bij het woord gevat en zie hier, mijn ItalianToursIH eerste blog op blogger.com

Ik ga mijn verhalen over mijn zo geliefde Italia en mijn reizen in en naar, starting now, vanaf hier naar jullie brengen.

Een kleine introductie lijkt me ook wel handig.. Wie ben ik?

I am Me! Love my friends. Love my cats. Love to drive my cabrio and love to be in and dream about Italia.
Lots of more dreams and wants ;-)
Who are you?

Gelukkig kunnen jullie mij ook nog altijd volgen op mijn andere social media
twitter         @Italian_Tours
pinterest     Italian Tours 

Leuk als we elkaar daar ook tegen komen!

Zo, de kop is er af!
Tot gauw, ik vertel je graag meer over wat me zoal bezig houdt
Volg je me? Leuk! 
Ir.






 

Italia, waar je op blote voeten kan lopen, spelen bij het water, waar ruimte en natuur is en de zomers droog. Siamo noi

Me and my Italian tours - Storytelling

Geen opmerkingen:

Een reactie posten